Rainbow Tours dokonał podsumowania trzech kwartałów 2011 roku, które zamknął 37,3 procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży osiągniętym przez całą Grupę Kapitałową. Wzrost przychodów ze sprzed
Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętr
Informacja prasowaPrzasnysz, 08.10.2019 r.Sprawdzone sposoby na rowerowe usterkiNawet najlepszy rower może ulec awarii. Wiele usterek możemy usunąć samodzielnie, jeszcze po drodze. Są jednak i takie, które wymagają wizyty w s
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, ż
Jeden na trzy operujące dziś Airbusy A380 należy do Emirates…