Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętr
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 27.04.2018Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią nadzieja na dłuższy wypoczynek. Wiele osób nie może się doczekać, by na kilka dni oderwać się od służbowych obowiązków i odpocz�
W raporcie bieżącym numer 30/2013 z dnia 25.09.2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w sierpniu 2013 r. wyniosła 136,3 mln zł, co
Zamiast kibicowania – spotkanie z literaturą lub wyjazd w góry. Ci, którzy nie zarazili się entuzjazmem, jaki towarzyszy tegorocznym Mistrzostwom Europy w piłce nożnej, szukają innych opcji na spędzenie tego c