Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
W strategii rozwoju sieci sprzedaży oraz optymalizacji dystrybucji produktów coraz większą rolę odgrywają biura franczyzowe. W tym roku powstało ich już dziesięć, a łączna ilość biur działających na tej zasadzie osiągn
Nadeszły czasy, gdy to banki płacą klientom za korzystanie z konta. Z danych Expandera wynika, że obecnie aż 9 banków wypłaca premie posiadaczom rachunków. Niestety, w części ofert zwroty te są limitowane do 30 z
Współpraca uzdrowisk to ich siłaW Rzeszowie odbyła się ogólnopolska konferencja poświęcona innowacyjnemu rozwojowi uzdrowisk z województw: podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. Naukowcy i praktyc
Międzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. W pierwszym etapie centrum obsługiwać będzie klientów z krajów anglojęzycznych, ze Skandynawii i z Polski. W przyszłości