Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje uni
Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2014. Propozycja touroperatora zawarta w trzech katalogach na ponad 1000 stron zawiera prawie 200 programów objazdowych, ponad 90 destynacji i regionów oraz około 600 hoteli. Przy r
Nawet święta mogą się przejeść – szczególnie takie spędzane w tradycyjnej formule, przy suto zastawionym stole, kiedy za oknem mróz, lub – co gorsza – zimowa plucha. Antidotum na świąteczny sple
Przewoźnik wkracza w kolejne półrocze działalności w Polsce ze specjalnymi cenami…
W czerwcu tego roku mija 15 lat od momentu zorganizowania pierwszych wyjazdów do Chorwacji. Oferta touroperatora przez ten czas znacznie się zmieniła. Na początku były to głównie programy wypoczynkowe z dojazdem wła