Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
Już po raz drugi, magazyn Polska Wita przeprowadził badanie konsumenckie Korona Turystki, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek produktów i usług branży turystycznej. Wśró
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Po sukcesie Fuerteventury przyszedł czas na Teneryfę oraz program do samodzielnego zwiedzania Wysp Kanaryjskich „Plaże i Wulkany” w którym będzie można podziwiać różnorodność i urodę Teneryfy, Lanzar
Hotel Brant dołącza do rodziny hoteli MercureAccor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wią