Przewoźnik wkracza w kolejne półrocze działalności w Polsce ze specjalnymi cenami…
18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?
Polacy najchętniej spędzają swoje wakacje w jednym z europejskich krajów. Kiedy się tam wybierają, decydują się na lot samolotem, ponieważ cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Większość z nich na odpoczynek pr
W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównan
A – Austria. W sezonie zimowym 2010/2011 Austrię odwiedziło ponad 225 tysięcy polskich turystów, co stanowi o 8,7% więcej w porównaniu do poprzedniej zimy. Statystyczny polski narciarz spędził w Austrii średn