Międzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. W pierwszym etapie centrum obsługiwać będzie klientów z krajów anglojęzycznych, ze Skandynawii i z Polski. W przyszłości
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej ofe
Majówka zbliża się wielkimi krokami. Jest to doskonały czas, aby odetchnąć od codziennego pośpiechu i wypocząć na łonie natury. Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali, gdzie spędzą swój urlop przygotowaliśmy ciek