Wiadomości

II ranking uczelni wed�ug Nescafe3in1

NESCAF� 3in1 przy wsp�pracy z MEC i dzia�em bada� NK.pl przygotowa�o drug� ods�on� rankingu uczelni wy�szych. Ranking NESCAF� to jedyny ranking, przygotowany specjalnie dla maturzyst�w

NESCAF� 3in1 przy wsp�pracy z MEC i dzia�em bada� NK.pl przygotowa�o drug� ods�on� rankingu uczelni wy�szych.

Ranking NESCAF� to jedyny ranking, przygotowany specjalnie dla maturzyst�w i student�w, podkre�laj�cy istotne dla nich kwestie. Idealnie wpisuje si� w styl komunikacji m�odej grupy docelowej wykorzystuj�c mechanizmy spo�eczno�ciowe. To w�a�nie najbardziej zainteresowani tworz� ranking wymieniaj�c si� swoimi opiniami na tematy najwa�niejsze dla studenta takie jak: og�lna popularno��/presti� uczelni, ale tak�e aspekty praktyczne (wa�ne dla przysz�ych student�w), tj. atmosfera, elastyczno�� w doborze studi�w, wyb�r interesuj�cych kierunk�w, stosunki z wyk�adowcami, infrastruktura czy nawet r�wnouprawnienie. Tworz�c ranking przewidziano szereg funkcjonalno�ci anga�uj�cych m�odych ludzi i bazuj�cych na ich sposobie komunikowania i postrzegania rzeczywisto�ci jak mo�liwo�� dopasowania uczelni do profilu psychograficznego przysz�ego studenta. Dzi�ki postawieniu na opinie student�w i absolwent�w przedsi�wzi�cie NESCAF� nie tylko anga�uje grup� docelow�, ale jest tak�e niepowtarzalne i oryginalne na polskim rynku. Ranking NESCAF�, jako pierwszy uwzgl�dnia tak�e uczelnie prywatne.

Przy tworzeniu rankingu wykorzystano badanie przeprowadzone przez dzia� bada� NK.pl, kt�rym obj�to ponad 10 tys. os�b – student�w, absolwent�w ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzyst�w. Pe�en ranking, z tego jak i z poprzedniego roku, dost�pny jest na stronie www.rankingnescafe.pl.

Projekt ten jest cz�ci� d�ugofalowej platformy komunikacyjnej marki NESCAF� 3in1, kt�ra jest pomys�odawc� i patronem rankingu. Zesz�oroczny ranking NESCAF� 3in1 zosta� wyr�niony w kategorii „Best use of content” w konkursie innowacji w planowaniu medi�w MEDIA TRENDY 2011.

Planowaniem i zakupem medi�w na potrzeby kampanii zaj�� si� MEC:Interaction, kt�ry odpowiada� r�wnie� za przygotowanie funkcjonalno�ci i kreacj� strony internetowej.
Z: http://www.biuroprasowe.pl/ii-ranking-uczelni-wedlug-nescafe3in1,d4092.html

votes
Article Rating
A to już wiesz?  Powstało centrum walki z oszustwami internetowymi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x