Wiadomości branżowe stany

Rossmann po raz trzeci najlepszy

Trwa niezwykle udana passa firmy Rossmann, która po raz kolejny sięgnęła po nagrodę „Retailer of the Year 2012”. To była trzecia edycja konkursu i po raz trzeci Rossmann triumfował w kategorii „Drogerie”. Nagrody rozdano podczas kongresu „Poland&CEE Retail Summit”, który odbył się w dniach 21-22 marca tego roku w Warszawie.To jedyny taki konkurs w Polsce, w którym o nagrodzie dla najlepszych decydują dostawcy z branży FMCG. Rossmann otrzymał tytułu „Retailer of the Year 2012” za dbanie o wizerunek, a w szczególności za: działania promocyjne, innowacyjność, estetykę hal sprzedaży i wygląd materiałów marketingowych. Firmę wyróżniono za rozwój biznesu w zakresie marketingu i zarządzania kategorią, chwaląc: wspólne planowanie rozwoju i opracowywanie strategii, przegląd dotychczasowych wyników, a także współpracę przy organizacji akcji promocyjnych.Istotny był też kontakt z zespołem współpracującym z firmą po stronie sieci. Wskazano łatwość komunikacji, stopień decyzyjności, informowanie o zamiarach, terminowość i rzetelność. Logistykę Rossmanna wyróżniono za elastyczność

Trwa niezwykle udana passa firmy Rossmann, która po raz kolejny sięgnęła po nagrodę „Retailer of the Year 2012”. To była trzecia edycja konkursu i po raz trzeci Rossmann triumfował w kategorii „Drogerie”. Nagrody rozdano podczas kongresu „Poland&CEE Retail Summit”, który odbył się w dniach 21-22 marca tego roku w Warszawie.

To jedyny taki konkurs w Polsce, w którym o nagrodzie dla najlepszych decydują dostawcy z branży FMCG. Rossmann otrzymał tytułu „Retailer of the Year 2012” za dbanie o wizerunek, a w szczególności za: działania promocyjne, innowacyjność, estetykę hal sprzedaży i wygląd materiałów marketingowych. Firmę wyróżniono za rozwój biznesu w zakresie marketingu i zarządzania kategorią, chwaląc: wspólne planowanie rozwoju i opracowywanie strategii, przegląd dotychczasowych wyników, a także współpracę przy organizacji akcji promocyjnych.

Istotny był też kontakt z zespołem współpracującym z firmą po stronie sieci. Wskazano łatwość komunikacji, stopień decyzyjności, informowanie o zamiarach, terminowość i rzetelność. Logistykę Rossmanna wyróżniono za elastyczność terminów dostaw, zarządzanie zamówieniami i zwrotami, a także fakturowanie. Znaczenie miała też terminowość płatności ze strony firmy.

Celem „Retailer of the Year” jest wyłonienie sieci detalicznych oraz hurtowni działających w poszczególnych formatach polskiego rynku, z którymi dostawcom FMCG najlepiej się współpracuje. Zwycięzców wybiera się w sześciu kategoriach. Przyznawana jest także nagroda główna. W tym roku udział wzięły 154 firmy z branży produktów szybko zbywalnych, czyli artykułów spożywczych czy środków czystości.

< 238114" >

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Local Days by Mercure w Budapeszcie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy