Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2020 r.Pokolenie Z: uczy się, studiuje, wchodzi na rynek pracy.A jak lubi odpoczywać?Najstarsi przedstawiciele pokolenia Z skończą w tym roku 25 lat. Nazywani są również generacją C od
Warszawa, 19.07.2018 r.Górskie wyprawy w upalne dniJak przygotować się na każdą pogodę?W górach panują inne warunki atmosferyczne niż w dolinie, a pogoda potrafi zmieniać się szybko i gwałtownie. Ciepła, słoneczne pogo
Smart shopping, czyli przemyślane i sprytne zakupy w czasie kryzysu robią furorę na całym świecie. W Polsce już połowa kupujących deklaruje, że dokonuje zakupów w taki sposób – wynika z badania GfK Polonia przeprowadzoneg
Carrefour Polska – lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych, sfinalizował umowę najmu z firmą Farmacja Sp. z o.o. do której należy sieć drogerii Hebe.…