Smart shopping, czyli przemyślane i sprytne zakupy w czasie kryzysu robią furorę na całym świecie. W Polsce już połowa kupujących deklaruje, że dokonuje zakupów w taki sposób – wynika z badania GfK Polonia przeprowadzoneg
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Divante rozpoczyna projekt generowania sprzedaży w sklepie internetowym marki home&you.…
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Informacja prasowaPoznań, 9 sierpnia 2018 r.Wakacyjne podróże z marką Akbar – co kryje Sri Lanka?Myśląc o idealnym miejscu na wakacje, przed oczami ukazuje się nam rajska wyspa z zapierającymi dech w piersiach widokami