Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. „Butelka zwrócona – przyroda chroniona”. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia
Pięć największych galerii handlowych w Warszawie przyciąga do siebie 45 proc. klientów, którzy regularnie robią zakupy odzieży i obuwia w dużych obiektach handlowych.…
W najbliższą sobotę Carrefour Polska po raz kolejny włączy się w ogólnoświatową akcję Godzina dla Ziemi. 23 marca o godzinie 20:30 w supermarketach i hipermarketach sieci wygaszone zostaną neony reklamowe i oświetlenie dek