Lipcowa wartość Barometru Carrefour – Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej wzrosła w porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca o 1,9 punktu i wyniosła -11,0 punktu (w skali od -100 do +100). W drugiej połowie 2013 roku
Informacja prasowaWarszawa, 2 grudnia 2019 r.Wymarzone ferie nastolatka? Obóz reżysersko-filmowy, wyjazd youtuberski i szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowychMłodzi ludzie z utęsknieniem wyczekują zimowej przerwy.
Carrefour Polska – lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych, sfinalizował umowę najmu z firmą Farmacja Sp. z o.o. do której należy sieć drogerii Hebe.…
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. „Butelka zwrócona – przyroda chroniona”. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia