GetResponse to serwis oferujący praktyczne i multimedialne rozwiązania, pozwalające prowadzić skuteczne kampanie email marketingowe. Przez całe lato marketerzy mogą za darmo korzystać ze wszystkich funkcjonalności GetResponse m.in. z ponad 300 szablonów newsletterów, automatyzacji wysyłek, video emaili oraz ankiet internetowych, a także zarządzać bazą adresową do 1000 subskrybentów.
„Jesteśmy rdzennie polską firmą i cieszę się, że po ponad 10 latach odnoszenia sukcesów na rynkach zagranicznych wreszcie uruchamiamy polską wersję GetResponse. Udostępniamy polskim użytkownikom nie tylko naszą technologię, ale chcemy również dzielić się z nimi naszym bogatym doświadczeniem i wiedzą z email marketingu.” – mówi Szymon Grabowski, twórca GetResponse oraz prezes firmy Implix Sp. z o.o. – właściciela platfromy.
Oferta GetResponse skierowana jest do wszystkich firm zarówno do korporacji, jak i przedsiębiorców z sektora MSP.
„Email marketing jest najbardziej dochodową formą marketingu. Z jednej złotówki zainwestowanej w kampanię email można otrzymać 45 PLN zwrotu.” – dodaje Szymon Grabowski. „Pragniemy, aby nie tylko wielkie korporacje, ale także mali i średni przedsiębiorcy przekonali się, jak skutecznym narzędziem jest email marketing. Dlatego na okres wakacji udostępniamy GetResponse całkowicie za darmo, aby polscy marketerzy mogli przekonać się jak proste i efektywne jest prowadzenie komunikacji marketingowej za pośrednictwem emaili.”
Wraz z premierą GetResponse, firma ogłasza konkurs. Wśród użytkowników, którzy prześlą najciekawsze uwagi dotyczące działania platformy, zostanie rozlosowana nagroda w postaci rocznego, darmowego konta GetResponse pozwalającego realizować mailingi do 10 000 subskrybentów.
Darmowe konto GetResponse można założyć na stronie http://www.getresponse.pl.
http://media.cuberoot.pl/pr/164172/getresponse-udostepnia-darmowy-email-marketing-w-polskiej-wersji-jezykowej