Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
ING Bank Śląski, kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczon
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Astral Out-of-Home, jedna z czołowych kanadyjskich firm reklamy OOH poinformowała o nowej prototypowej instalacji digital signage, która obecnie jest testowana przed nowym pawilonem muzeum Montreal Museum of Fine Arts (MMFA).Projek