ING Bank Śląski, kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczon
Na targach Computex firma Super Talent zaprezentowała pendrive’a Express RC8 z interfejsem USB 3.0 i kontrolerem SandForce 1222.Dzięki temu, a także z powodu niewielkich rozmiarów, urządzenie idealnie sprawdzi się w zadaniach
Rodzinna wyprawa na Kaukaz w obuwiu KEENBeata, Konrad oraz ich syn Mikołaj, to rodzina biorąca udział w Keen Cauacasus Expedition 2014 – akcji zorganizowanej przez amerykańską markę obuwniczą KEEN. Podróżując pod hasłem &
Nie zawsze stać nas na prezent z górnej półki, a dawanie komuś bombonierki może być uznane za mało finezyjne i pomysłowe. Wręczany przy wielu okazjach bukiet też nie ratuje sytuacji, ciężko bowiem kobiecie, wręczać róż
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy