Rynek transakcji bezgotówkowych rośnie w siłę. Nowe narzędzia dostępne dla sprzedawców i rosnąca ilość kart płatniczych sprzyjają płatnościom za pomocą plastikowego pieniądza. Czy sklep internetowy także powinien zaopa
ING Bank Śląski, kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczon
Informacja prasowaWarszawa, styczeń 20176 rzeczy, które musisz załatwić zanim wyjedziesz na urlop w góryFerie to wyczekiwany czas, który większości z nas kojarzy się z chwilami pełnymi radości i relaksu. Cudowny klimat, �
Firma MADAR wprowadziła na rynek mobilną, obsługiwaną przez internet, alternatywę dla wszystkich „zeszytowych” kancelarii i sekretariatów – program Kancelaria Madar 4.0. To kolejny program zbudowany w podwójnej tec
Rodzinna wyprawa na Kaukaz w obuwiu KEENBeata, Konrad oraz ich syn Mikołaj, to rodzina biorąca udział w Keen Cauacasus Expedition 2014 – akcji zorganizowanej przez amerykańską markę obuwniczą KEEN. Podróżując pod hasłem &