Druga edycja Digital Signage Trends zakończona sukcesemData wprowadzenia informacji: 2011-06-178 czerwca br. w Warszawie zakończyła się druga edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2011. W imprezie uczestniczy
W czasie amerykańskiej wojny o niepodległość stanęli po stronie Anglików. W latach 30. XIX w. zaczeli posługiwać się własnym alfabetem sylabicznym (zob. Sekwoja), wydawać własne publikacje (zob. Elias Boudinot) i tworzyć p
NoNoobs.pl S.A. organizuje pierwszą w Polsce konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych sz
Firma Virtualo przyłączając się do świątecznego szaleństwa i inspirując do ciekawych pomysłów na prezenty przygotowała specjalne akcje promocyjne i konkursy z czytnikami oraz ebookami. Dobre tytuły, bezpłatne e-książki i
Konkurs „Wspólny projekt” organizowany przez Fundację Sztuki Polskiej ING oraz Muzeum Sztuki w Łodzi skierowany jest do twórców, którzy nie ukończyli 30 roku życia. Tematem pierwszej edycji konkursu są prototypy miejskie,
Piotr Wierzbowski, dotychczasowy redaktor naczelny magazynów Reader’s Digest i Witaj w Podróży, objął również kierownictwo nad redakcją książek. Zastąpił na tym stanowisku Elżbietę Meissner, która rozstała się z firm
Widowiskowym mappingiem Gwiazdy na fasadzie Collegium Maximum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, we wtorek 21 sierpnia o godz. 21.00 rozpocznie się czwarta edycja Międzynarodowego Festiwalu Światła Skyway w Toruniu. Podczas pięciu
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
epay Polska, dywizja działająca w ramach Euronet Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich graczy wprowadza na rynek tuż przed gwiazdką karty Sony i Nintendo do popularnych konsoli. W prawie 300 wybranych punktach HDS, do
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr