Już wkrótce Toruń, tak jak trzysta innych miast na świecie, ogarnie „muzyczna gorączka”. Profesjonalni wykonawcy i amatorzy opanują publiczną przestrzeń, grając otwarte koncerty dla publiczności. W pierwszy
To już ostatni moment, żeby zakosztować e-sportowych emocji w ramach Samsung Gaming Cup, bo impreza, która organizowana jest w ramach kampanii „Kocham Polskę za” potrwa tylko do końca tygodnia. W Centrum Nauki K
Informacja prasowaWarszawa, 10 lutego 2020 r.Ostatni moment oferty First Minute na wakacje twojego dziecka!W czasie, gdy ostatnie województwa rozpoczynają ferie zimowe warto już pomyśleć nad planem na lato i zapewnić swoim poc
Październik w Łodzi należy do komiksu. To czas spotkań, wystaw, ale też premier nowych postaci, które mają szansę zawładnąć masową wyobraźnią – jedna z nich należy do największego polskiego producenta chemii budowlane
Czy zastanawiałeś się już, jak spędzisz wakacje? Może wybierasz się do Hiszpanii, a może do Szwecji lub Wielkiej Brytanii. Być może właśnie Twoje lato będzie wyglądało tak, że spędzisz je na statku? Jest to bardzo dobr
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięk
Piotr Wierzbowski, dotychczasowy redaktor naczelny magazynów Reader’s Digest i Witaj w Podróży, objął również kierownictwo nad redakcją książek. Zastąpił na tym stanowisku Elżbietę Meissner, która rozstała się z firm
Kraków, 29 czerwca 2018 r. Informacja prasowaHB, FB, B&B. Czy wiesz co rezerwujesz w hotelu?Organizacja wakacji jest zazwyczaj ekscytująca ponieważ zwiastuje dni pełne beztroski. Niestety zdarza się, że w miejscu docelowy
Headlines Porter Novelli powierzono wsparcie PR przy organizacji premiery najnowszej książki J.K.Rowling zatytułowanej Trafny wybór, pierwszej powieści dla dorosłych. Jest to nasz pierwszy projekt realizowany dla wydawnictwa ZNAK
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.