Informacja prasowaBudapeszt, 17 grudnia 2019 r.Local Days by Mercure w BudapeszciePierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli o
AdPlayer od września br. prowadzi sprzedaż reklam przy programach realizowanych przez lifestyle’ową telewizję internetową ISTV. W ofercie sieci AdPlayer dostępna jest platforma ISTV.pl, która wydaje obecnie dziesięć prog
Jak wygląda muzyka? Czy fala dźwiękowa łaskocze? Ile tonów kryje w sobie łazienkowy kafel? „Wszystko Gra” – interaktywna wystawa czasowa Centrum Nauki Kopernik pozwala się o tym przekonać. Zapraszamy w niezwykłą pod
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Rozpoczęła się ósma edycja ogólnopolskiego konkursu Historia i Życie. W tym roku zagadnieniem przewodnim konkursu jest temat „Żydzi w naszej pamięci”.Tym razem organizatorzy pragną zwrócić uwagę młodzieży na sąsiedz
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach. Pogoda
Wynik najnowszego raportu „Polska na widelcu – zwyczaje żywieniowe Polaków”…
25 filmowych opowieści o stolicy efektem warsztatów „Warszawa w 3 minuty”Spośród 25 etiud dokumentalnych o Warszawie, które powstały w trakcie warsztatów Samsung Ar Master „Warszawa w 3
Rozpoczął się ogólnopolski finałowy etap akcji „Świeć Się z ENERGĄ”, plebiscytu na najpiękniejsze miejskie iluminacje świąteczne. Znalazło się w nim 16 miejscowości, które uzyskały najwięcej głosów internautów