7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku… w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku. T
Firma Virtualo przyłączając się do świątecznego szaleństwa i inspirując do ciekawych pomysłów na prezenty przygotowała specjalne akcje promocyjne i konkursy z czytnikami oraz ebookami. Dobre tytuły, bezpłatne e-książki i
Kolekcja Fundacji Sztuki Polskiej ING powiększyła się o dwie nowe prace polskiego artysty młodego pokolenia. Do kolekcji włączono olej na płótnie „Nafajdały” oraz pracę na papierze „Anioł/świnia&rdqu
Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Właśnie wyruszył w drogę po Europie Gelato Festival. Na dziewięciu przystankach będą prezentowane najsmaczniejsze lody z Włoch. Juz niebawem najlepsi wytwórcy – mistrzowie lodów wystartują w finale światowego konkurs
42% osób chce samodzielnie decydować, co i kiedy oglądaćo 67% wzrosła rok do roku liczba osób korzystających z odtwarzaczy multimedialnych (tj. AppleTv, Boxee)Rodzice adaptują technologię Video on Demand (VOD) w identycznym
Krótko potrwa radość Marysi (Aneta Zając) z odnalezienia porwanej córeczki. Wkrótce dowie się, że we Wrocławiu jest była żona jej ukochanego. I poczuje zagrożenie.Hubert (Michał Czernecki) spotka Sandrę
Wybitny polski skrzypek Krzysztof Jakowicz wystąpi podczas koncertu inauguracyjnego trzeciej edycji Festiwalu Piosenki i Ballady Filmowej, która odbędzie się w dniach 2–4 sierpnia w Toruniu. Gośćmi specjalnymi festiwalu będą
Samsung został partnerem technologicznym wystawy „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi”, która inauguruje Rok Jubileuszowy Muzeum Narodowego w Warszawie. Wspierając spektakularną wystawę produktami, które
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy