Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Muzyczne gwiazdy na szóstej edycji Artus Jazz Festival, niezwykły spektakl na granicy ulicznej prowokacji Teatru Bängditos, Kino Letnie w Ruinach Zamku Krzyżackiego i muzyczne koncerty w ramach XVI Międzynarodowego Festi
Warszawa, 20 grudnia 2011 – Firma Electronic Arts Polska poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży najnowszej produkcji opierającej się o niezwykle popularne uniwersum Gwiezdnych Wojen – gry Star Wars: The Old Republic,
W odpowiedzi na komunikat wysłany do mediów przez Akson Studio w dn. 19.09.2012 r. redakcja tygodnika „Wprost” oświadcza, że zawarte w publikacji pt. „Człowiek ze złota” informacje na temat udziału twórców filmu „Wa�
Informacja prasowa26 czerwca 2019DIVOOM MACCHIATOna wakacje z muzykąDivoom Macchiato już samą nazwą przywodzi na myśl kulturę włoską. Przy pierwszym kontakcie oszałamia urodą i włoskim stylem nawiązując wyglądem do la
Dzisiaj w Multikinie startuje nowa odsłona akcji Środy z Orange. Nowością jest nieograniczona liczba kodów. Widz sam zdecyduje czy obejrzy film w technologii 2D czy 3D.– Środy z Orange w Polsce to wielki sukces i prz
DUX Recording Producers, jedna z najbardziej utytułowanych firm fonograficznych, specjalizująca się w realizacji nagrań muzyki klasycznej, po raz pierwszy w historii rozpoczęła sprzedaż swoich wydawnictw w formatach cyfrowych. D
W sobotę (6.10.2012) zakończyły się polskie finały zawodów World Cyber Games 2012, podczas których wyłoniono 10 najlepszych graczy z całego kraju. W trakcie rozgrywek w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach nie zabrakło
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Onet z Virtualo i YetiPay przygotował choinkowy widżet z e-bookami oraz konkurs.W Święta wreszcie mamy czas na rzeczy najważniejsze – spotkania z bliskimi, odpoczynek,
W zakończonym właśnie wiosennym sezonie serial „Pierwsza miłość” (ATM Grupa SA) oglądało średnio 2,4 mln widzów*. To o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. O 4 proc. serial zwiększył też udział w