Niestety Marysia (Aneta Zając) i jej najbliżsi niebawem znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Chcąc pomóc Sandrze (Monika Dryl) i chłopcu, którym się opiekuje, niechcący trafią w sam środek ognia gangsterskich pora
Podczas finałów zawodów World Cyber Games w Chinach Bartosz „Bartas” Tritt reprezentujący Polskę zdobył wicemistrzostwo świata w grze FIFA 2012. W nagrodę otrzymał od sponsora zawodów, firmy Samsung, 5000 dolarów. W
9 maja do księgarni trafiła najnowsza książka autorstwa Jerzego Dudka i psychologa sportowego Pawła Habrata zatytułowana „Pod presją”. To nowoczesny poradnik, pokazujący, w jaki sposób radzić sobie ze strese
Krótko potrwa radość Marysi (Aneta Zając) z odnalezienia porwanej córeczki. Wkrótce dowie się, że we Wrocławiu jest była żona jej ukochanego. I poczuje zagrożenie.Hubert (Michał Czernecki) spotka Sandrę
The Prodigy to kolejna gwiazda, która wystąpi na Orange Warsaw Festiwal 2012. Jeden z najbardziej energetycznych zespołów na świecie wraca do Polski, by rozpalić do czerwoności publiczność. Bilety już trafiły do
SwiatObrazu.pl oraz firma Samsung zapraszają do udziału w konkursie Samsung Fotoblog Awards. Załóż fotoblog lub zaprezentuj ten, który prowadzisz i wygraj nagrody: 3 aparaty fotograficzne Samsung Smart Foto WB850F w w
XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, marki Carlsberg, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzyczny
S?odkie chwile we dwoje czy niesko?czona przyjemno??? Wszystkich, którzy chcieliby podzieli? si? wakacyjn? rado?ci?, Unilever, producent lodów Algida, zaprasza do udzia?u w konkursie filmowym „Radosne kino Algidy&rd
Ślub pod chmurką, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o ceremoniach w plenerze2019-05-22 Kochasz wolność, świeżość i wiatr we włosach? A może uważasz, że nawet najmodniejsze wnętrze blednie w porównaniu z pięknem przyr
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.