Dom Aukcyjny Agra-Art oraz jeden z największych portali w Polsce, Wirtualna Polska, będą razem prowadzić aukcje w internecie. Pierwsza wspólna licytacja dzieł sztuki ruszyła 12 czerwca i potrwa tydzień. Będzie można bra
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Firma ROGALA sponsorowała streetartową akcję ozdabiania ronda Mogilskiego w Krakowie. Jest to pierwsze tak duże przedsięwzięcie z „udziałem” mozaiki w Krakowie. Kamienne obrazy przedstawiają motywy z witraży Stanisława Wy
Kolejna usługa firmy Virtualo, dystrybutora treści cyfrowych – kody na ebooki, została efektywnie wykorzystana w realizacji działań promocyjnych. Firma Virtualo została partnerem konkursu organizowanego m.in. dla posiadaczy tab
Znakomity muzyczny spektakl Teatru Rampa „Być jak Frank Sinatra” zainauguruje 4. Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej, który trwać będzie od 1 do 3 sierpnia w Toruniu. W programie wydarzenia: Przegląd Konkursowy i Koncert Gal
Informacja prasowaPoznań, 9 sierpnia 2018 r.Wakacyjne podróże z marką Akbar – co kryje Sri Lanka?Myśląc o idealnym miejscu na wakacje, przed oczami ukazuje się nam rajska wyspa z zapierającymi dech w piersiach widokami
Nowa Netia ma atrakcyjną propozycję dla wszystkich ceniących rozrywkę na najwyższym poziomie. Od 6 grudnia oferta telewizyjna Netii powiększy się o wyjątkowy pakiet kilkunastu kanałów HD, pod nazwą Premium+, produkowanych pr
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Wirtualna Polska rozszerzyła portfolio produktów mobilnych o Cyfrowe Książki. Aplikacja umożliwia użytkownikom smartfonów z systemem operacyjnym Android szybki i prosty dostęp do e-booków, audiobooków oraz e-prasy. Narzędzie
XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, marki Carlsberg, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzyczny