Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, �
Kolekcja Fundacji Sztuki Polskiej ING powiększyła się o nowe prace artystów młodego pokolenia. Do kolekcji włączono dwie fotografie Bownika, instalację malarską Adam Jastrzębskiego oraz trzy prace Joanny Malinowskiej.Fotogra
Od 5 grudnia, po trwającej ponad rok konserwacji, słynna Pomarańczarka Aleksandra Gierymskiego z ok. 1881 roku będzie ponownie prezentowana w Muzeum Narodowym w Warszawie. Odzyskanie i renowację zrabowanego ponad 60 lat temu obraz
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Portal Rynek i Sztuka uruchomił nową funkcjonalność, która stanowi wsparcie dla kolekcjonerów, artystów indywidualnych oraz galerii sztuki – Katalog Rynku i Sztuki.…
Yusuf Mehdi, wice prezes, IEB oraz Nancy Tellem, prezes ds. mediów rozrywkowych i cyfrowych, uczestniczyli wczoraj w konferencji branżowej All Things D: Dive into Media. Podczas spotkania, zarząd grupy Interactive Entertainment Busi
„W ciemności“ Agnieszki Holland wygląda na pewniaka. Film był nominowany do Oscara, a na 37. FPFF w Gdyni otrzymał Złote Lwy, zgarnął też nagrodę za reżyserię oraz najlepszą rolę męską i kobiecą. Ale konkurencja nie
Święto Miasta obchodzone 24 czerwca, w dniu świętego Jana Chrzciciela, patrona Torunia w tym roku rozszerza swoją formułę i rozpocznie się już 21 czerwca plenerowymi koncertami w przestrzeni Starówki. W ciągu czterech
Halinka Kiepska (Marzena Kipiel-Sztuka) pisze autobiografię. W nowym sezonie „Świata według Kiepskich” (ATM Grupa SA) widzowie przekonają się, czy dzięki książce wyjdzie z cienia swojego niezwykłego męża.
W dodatku polki częściej niż mężczyźni grają w gry na serwisach społecznościowych, smartfonach i tabletach, są bardziej niż mężczyźni skłonne płacić za granie na tych urządzeniach – wynika z Raportu Game I