Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Widowiskowe projekcje, niezwykłe instalacje świetlne, wyjątkowe imprezy towarzyszące… — w Toruniu trwa Międzynarodowy Festiwal Światła Skyway.Ideą festiwalu Skyway jest wzbogacanie dynamiki tkanki miasta, tw
Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnieniem… Dzi�
Warszawa, czerwiec 2021Informacja prasowa8 czerwca – Światowy Dzień OceanówMoje nawyki, które chronią morza i oceany 1. używaj mniej plastiku2. pij wodę z kranu3. segreguj śmieci4. nie śmieć na ziemię, bo każ
Moje 89 Pokolenie, nowatorski projekt „crowdsourcingowego” filmu dokumentalnego portretującego generację ludzi urodzonych w nowej Polsce, nabiera rozpędu! W promocję przedsięwzięcia angażują się znani przedstawicie
Tygodnik Polityka opublikował nowy ranking najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski. Najwyżej oceniono Narodową Galerię Sztuki Zachęta. Atlas Sztuki zajął w nim piąte miejsce, jednocześnie uplasowując się najwyże
NetPress Digital to lider na rynku sprzedaży ebooków, audiobooków i e-prasy. Spółka głównie działa przez swoją księgarnię internetową Nexto, która jest jednym z największych sklepów na
Wirtualna Polska, pierwszy polski portal internetowy i ProSiebienSat.1 Games, jeden z wiodących europejskich wydawców gier online, nawiązały współpracę, dzięki której użytkownicy WP.PL zyskali dostęp do nowych pozycji MMO, n
Padł ostatni klaps na planie najnowszego filmu Kristoffera Rusa, polsko-szwedzkiej koprodukcji pt. THE BIG LEAP. Czarna komedia opowiadająca o duchowych dylematach w dobie kryzysu finansowego jest realizowana z użyciem efektó
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy