Notująca ponad milion użytkowników miesięcznie* witryna ToSieWytnie.pl poszerza swój zespół i ofertę programową. Do ekipy serwisu dołączył m.in. Krzysztof „Dr.Yry” Radzimski, który poprowadzi cykl o sporcie na wesoło,
Game Industry Trends 2012 (www.git2012.pl) to druga edycja konferencji zrealizowanej z sukcesem przez NoNoobs.pl S.A. w listopadzie 2011 dotyczącej biznesu growego w Polsce i na świecie. Tym razem już 17-18 września w War
Kraków, 29 czerwca 2018 r. Informacja prasowaHB, FB, B&B. Czy wiesz co rezerwujesz w hotelu?Organizacja wakacji jest zazwyczaj ekscytująca ponieważ zwiastuje dni pełne beztroski. Niestety zdarza się, że w miejscu docelowy
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Game Industry Trends 2012 to druga edycja konferencji zrealizowanej z przez NoNoobs w listopadzie 2011 dotyczącej biznesu growego w Polsce i na świecie. Tym razem w dniach 17-18 września w Warszawie podczas dwóch dni zaprezentujemy
Ciesząca się sporą popularnością na świecie polska gra „City of secrets” (Miasto SeKretów) wymyślona przez Aidem Media (ATM Grupa SA) jest już dostępna dla posiadaczy telefonów i tabletów z sys
Laureatką pierwszej edycji konkursu „Wspólny projekt” organizowanego przez Fundację Sztuki Polskiej ING oraz Muzeum Sztuki w Łodzi została Katarzyna Bułag. Jej „Fabryka miejska” wyjedzie na ulice Łodzi na przełomie kwi
Seria gier edukacyjnych „Empik Dzieciom”, przygotowana przez Aidem Media (ATM Grupa SA) dla sieci Empik zostały Bestsellerami Empiku w 2011 roku. To największy i jedynego tego rodzaju plebiscytu kulturalny w Polsce.
Nagrodzona Oscarem trylogia Władca Pierścieni, nakręcona z epickim rozmachem, znalazła się na szczycie europejskich notowań jako najczęściej wskazywany przez Europejczyków film, który chcieliby obejrzeć w kinie. W ankiecie