Już pierwszy odcinek rozpoczynający nowy sezon „Świata według Kiepskich” (ATM Grupa SA) zapowiada się niezwykle ciekawie. Halinka Kiepska (Marzena Kipiel-Sztuka) za namową Heleny Paździochowej (Renata Pałys) postano
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 03.02.2021To będzie przełomowy rok dla wielu hoteliSektor hotelowy czeka duża transformacjaAutor: Katarzyna Tencza, Associate Directo
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Trwają wakacje, sezon na podróże w pełni. SwiatObrazu.pl oraz jeden z najbardziej znanych towarzyszy fotografów w podróży, firma Lowepro zapraszają na konkurs fotograficzny. Konkurs „Podróżujesz?
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
W czwartek (20 grudnia) TVP 1 pokaże finałowe odcinki obecnego sezonu „Galerii” (ATM Grupa SA), a w nich m.in.: nietypowy ślub Olgi (Karolina Piechota) i Kacpra (Szymon Piotr Warszawski), otwarcie restauracji Michała Lorena (Ra
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięk
Scenami w pracowni Kusego zakończyły się 28 listopada zdjęcia do 7. sezonu „Rancza”. Nowa seria obfituje w zaskakujące polityczne i osobiste wątki głównych bohaterów a dwie nowe postaci – Monika (Emilia Komarnicka) i
W zakończonym właśnie wiosennym sezonie serial „Pierwsza miłość” (ATM Grupa SA) oglądało średnio 2,4 mln widzów*. To o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. O 4 proc. serial zwiększył też udział w