Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz oc
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza działalność w regionie Bałkanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWłaścicielem obiektu, który pomieści 130 pokoi, jest albańska firma Bolv-Oil Group. Planowane otwarcie
Technika cyfrowa nie tylko ułatwia fotografowanie każdemu, kto ma ochotę robić zdjęcia pamiątkowe, ale daje też niewyobrażalne wcześniej możliwości tym wszystkim, którzy chcą fotografować ambitnie i w najtrudniejszych naw
Za nami kolejne dwa koncerty z cyklu „Otwarte Wtorki z NuPlays” – konkursu dla młodych zespołów organizowanego przez NuPlays i warszawski Klub Progresja. Do dalszego etapu przeszły zespoły: Natalia i Papierosy, Sound Par
Firmy Barco i Barnycz Group zostały uhonorowane nagrodą Live Design Excellence Award w kategorii Architainment. Na wyróżnienie zasłużyły za pracę przy sklepie American Eagle Outfitters mieszczącym się przy Times Square w Nowy
Już dziś oficjalna premiera teledysku do niezwykłej piosenki „Kiedy Świąt przyjdzie moment” podarowanej przez Natalię Kukulską dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych. Utwór powstał na specjalną okazję Świąt Bożego Narodze
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
NuPlays.pl to nowy serwis internetowy dla ludzi ceniących muzykę, w którym – oprócz wysokiej jakości plików mp3 – znajdą oni to, czego nie kupią nigdzie indziej: wyjątkowy muzyczny lifestyle. NuPlays pozwala niezależn
Czy uda się odnaleźć cud monetyzacji? Gdzie leżą pieniądze – jeśli nie na ziemi, to może w sieci? Czy pudełkowe wersje gier stanął się białymi krukami? Jak zmienia się rynek gier wideo w obliczu inwazji tytułów f