Julia Pietrucha za kratkami. Iwona Guzowska w roli więźniarki, która ją pobije. Monika Kwiatkowska, Dorota Naruszewicz, Dorota Czaja-Bilska, Aleksandra Kisio, Ada Fijał, Krzysztof Wieszczek, Ignacy Gogolewski i wielu innych wspani
Moje 89 Pokolenie to nowatorski projekt „crowdsourcingowego” filmu dokumentalnego portretującego generację ludzi urodzonych w nowej Polsce. Każdy może chwycić za kamerę, aparat fotograficzny, a nawet telefon kom&oacut
Lubisz rywalizować? Chcesz uczestniczyć w bezpośredniej konfrontacji i poddać swoje zdjęcie bezwzględnej ocenie? Zapraszamy do kolejnej odsłony zabawy: Bitwy na fotografie. Zasady są brutalnie proste. W I rundzie spośród zg�
Ciesząca się sporą popularnością na świecie polska gra „City of secrets” (Miasto SeKretów) wymyślona przez Aidem Media (ATM Grupa SA) jest już dostępna dla posiadaczy telefonów i tabletów z sys
Pełnometrażowy muzyczny dokument, pokazujący jak dźwięki zamieniają się w muzykę, jak kreują się emocje, jak rodzi się sztuka — tak o swoim najnowszym dokumencie mówi Ryszard Kruk, reżyser słynnego
Od 22 listopada br. Da Vinci Learning, edukacyjny kanał telewizyjny dla całej rodziny, jest obecny w Cyfrowym Polsacie. Poszerzanie dostępności stacji to efekt realizowanej konsekwentnie strategii marki na rynku lokalnym.Do tej po
Już pierwszy odcinek rozpoczynający nowy sezon „Świata według Kiepskich” (ATM Grupa SA) zapowiada się niezwykle ciekawie. Halinka Kiepska (Marzena Kipiel-Sztuka) za namową Heleny Paździochowej (Renata Pałys) postano
Gwiazdy doręczają przesyłki empik.com!Muchy, Popkultura, Rafał Brzozowski, Future Folk, Ewelina Lisowska – taki skład wprowadził wczoraj spore zamieszanie w życiu Warszawiaków. Gwiazdy umówiły się z klientami empik.com na
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
Nexto, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, uruchamia akcję promocyjną, która ma pokazać, iż Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła. Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsel