Informacja prasowaWarszawa, 2 grudnia 2019 r.Wymarzone ferie nastolatka? Obóz reżysersko-filmowy, wyjazd youtuberski i szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowychMłodzi ludzie z utęsknieniem wyczekują zimowej przerwy.
W lipcu w Toruniu zrobi się międzynarodowo, a wszystko to za sprawą IV Toruńskiego Międzynarodowego Sympozjum Malarskiego „Malownicza Barbarka 2012” i Überfluss — spektaklu ulicznego współfinansowane
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Onet z Virtualo i YetiPay przygotował choinkowy widżet z e-bookami oraz konkurs.W Święta wreszcie mamy czas na rzeczy najważniejsze – spotkania z bliskimi, odpoczynek,
Debiutujący artysta ToMZeT, w zamian za opinię o zakupionym albumie zaoferował na platformie NuPlays możliwość wygrania weekendu dla dwojga w górskiej miejscowości. Konsumenci mają niemal nieograniczony dostęp do plików za d
Specjalnie dla kobiet firma Samsung, we współpracy z wydawnictwem Edipresse Polska, stworzyła trzy aplikacje, dzięki którym oderwą się one choć na chwilę od pracy czy myślenia o obowiązkach i przeniosą w wirtualny świat mo
„Kosmita”, książka powstała z inicjatywy ING Banku Śląskiego, została laureatem plebiscytu na 10 najważniejszych książek dekady z okazji 10-lecia kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”.Plebiscyt na 10
W niedzielę 18 listopada na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się uroczystość wręczenia nominacji nowym stypendystom Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Nominacje zostaną wręczone po raz 30. Od początku 2012 roku partnere
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza działalność w regionie Bałkanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWłaścicielem obiektu, który pomieści 130 pokoi, jest albańska firma Bolv-Oil Group. Planowane otwarcie
Materiały prasowe, lipiec 2020 r.Zaplanuj urlop razem z OCHNIK!Przedstawiamy bestsellery letniej kolekcjiLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.