Na szklanych taflach i stalowej blasze powstanie dzieło upamiętniające wielkiego gdańszczanina – Daniela Gabriela Fahrenheita na Politechnice Gdańskiej. Konkurs na koncepcję dzieła plastycznego wygrał dr hab. Robert Kaja z Ak
1 lipca br. po raz ósmy rozpocznie się Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic Polska, którego Partnerem jest PZU. Zdjęcia w pięciu kategoriach konkursowych, w tym w kategorii specjalnej PZU, można będzie nadsyłać do
6 października Warszawa zamieni się w gamingową stolicę Polski, do której zjadą najlepsi gracze z całego kraju. 40 zawodników będzie walczyć o 10 miejsc uprawniających do wyjazdu na finał kultowego już turnieju World Cyber
Znany bloger Grzegorz Marczak z Antyweb.pl zakłada się z YetiPay i Virtualo, że nie sprzeda tysiąca ebooków poprzez widżet transakcyjny zamieszczony na jego stronie.Takiego zakładu jeszcze w polskim Internecie nie było.
Zakończyła się I tura nadsyłania materiałów do pierwszego polskiego crowdsourcingowego filmu dokumentalnego. To jednak nie koniec. Projekt Moje 89 Pokolenie trwa! Chwyć za kamerę, aparat fotograficzny lub telefon kom&oacu
Już dzisiaj, 8 kwietnia, rusza trzecia edycja Otwartych Wtorków z NuPlays – konkursu dla młodych (stażem) zespołów, organizowanego przez NuPlays i warszawski klub Progresja Music Zone. W trakcie konkursu odbędzie się 15 konc
Wydawnictwo Reader’s Digest wprowadza na polski rynek nowy magazyn turystyczny – Witaj w Podróży. Czasopismo, skierowane do osób ciekawych świata i przepełnionych pasją poznawania, przeniesie czytelnik&oac
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Bazuna kultywuje dobre wzorce piosenki turystycznej i studenckiej. Jest spoiwem wielopokoleniowej rodziny studentów i absolwentów Politechniki Gdańskiej i innych uczelni Trójmiasta. Zapraszamy na konferencję prasową poświęconą
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.