W zakończonym właśnie wiosennym sezonie serial „Pierwsza miłość” (ATM Grupa SA) oglądało średnio 2,4 mln widzów*. To o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. O 4 proc. serial zwiększył też udział w
Z inicjatywy Jacka Bartkiewicza, prezesa Zarządu Banku BGŻ i członka Koalicji „Prezesi-Wolontariusze 2011”, podczas ubiegłotygodniowego koncertu w Filharmonii Narodowej grupa dziesięciu wolontariuszy wystąpiła
Atlanta, miasto w USA, stolica stanu Georgia (USA). Jest to największe miasto południowo-wschodnich stanów. Atlanta została założona w 1833 r. jako Terminus, a w 1847 r. nadano jej prawa miejskie poważne zniszczenia w czasie wo
Organizowany w Katowicach OFF Festival to największe wydarzenie na krajowej scenie muzyki alternatywnej, któremu niezmiennie od sześciu lat towarzyszy mBank, będący synonimem bankowości internetowej. Jak co roku, bank ma dl
Już 18 maja br. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Nocy Muzeów. Jak co roku PZU, Mecenas Kultury Polskiej przygotował dla jej uczestników dodatkowe atrakcje. …
Pięć koncepcji nadeszło na konkurs ogłoszony przez Politechnikę Gdańską. Konkurs dotyczył wykonania oryginalnego projektu dzieła plastycznego upamiętniającego dokonania Daniela Gabriela Fahrenheita, które ma zdobić jeden z
W tym roku poznamy i docenimy wartość słowa „współ”, przekonamy się, że ojcowie to doskonałe „nowe matki”, a wszystko to wydarzy się na tle nieustającej batalii pomiędzy dążeniem do bycia doskonałym a poszukiwanie
Seria gier edukacyjnych „Empik Dzieciom”, przygotowana przez Aidem Media (ATM Grupa SA) dla sieci Empik zostały Bestsellerami Empiku w 2011 roku. To największy i jedynego tego rodzaju plebiscytu kulturalny w Polsce.
Właśnie ruszyła druga edycja międzynarodowej Nagrody im. Wisławy Szymborskiej. 19 maja, podczas konferencji prasowej w Pawilonie Wyspiańskiego w Krakowie, ogłoszono nazwiska pięciu poetów nominowanych w 2014 roku. Organizatore
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o