Święto Miasta obchodzone 24 czerwca, w dniu świętego Jana Chrzciciela, patrona Torunia w tym roku rozszerza swoją formułę i rozpocznie się już 21 czerwca plenerowymi koncertami w przestrzeni Starówki. W ciągu czterech
Zaskakujący zwrot akcji w „Pierwszej miłości”: dzięki sprytnemu kamuflażowi Hubert (Michał Czernecki) wyszedł cało z porachunków z gangsterami.Wszystko wyjdzie na jaw jeszcze w dniu pogrzebu Huberta. Choć n
Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Kraków, 11 grudnia 2019 r.Informacja prasowaGotowanie, pieczenie, planowanie i mnogie ustalenia z rodziną – to dla wielu osób nie jest wizja spokojnych świąt, szczególnie jeśli w ostatnim czasie mieli wiele obowiązków i ba
Informacja prasowa2 GRUDNIA, 2019Grupa Accor przejmuje zarządzanie prestiżowym Hotelem Rezydent w Sopocie Rezydent Hotel w Sopocie to komfortowy obiekt klasy premium, który wyróżnia się znakomitą lokalizacją oraz uznaną j
8 listopada b.r. w Warszawie odbyła się premiera książki „Dźwięki Marzeń. Reportaże i rozmowy” wydanej przez Fundację Orange we współpracy z Instytutem Reportażu i wydawnictwem Helion. Publikacja poświęcona jest tem
Za nami kolejne dwa koncerty z cyklu „Otwarte Wtorki z NuPlays” – konkursu dla młodych zespołów organizowanego przez NuPlays i warszawski Klub Progresja. Do dalszego etapu przeszły zespoły: Natalia i Papierosy, Sound Par
Już 22-23 października w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja konferencji Social Enterprise 2012, której główna tematyka związana będzie w wykorzystaniem mediów społecznościowych przez firmy. Ważnym blokiem tematycznym
Raperzy Vienio i Waldemar Kasta zagrają Pinokia i Żwirka, drobnych przestępców w „Galerii” nowym serialu, który ATM Grupa SA realizuje dla TVP1. Vienio jako Pinokio debiutuje w serialu, choć ma na koncie
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.