„Odwołanie końca świata” rozpocznie się w środę, 6 czerwca o godzinie 22.00 plenerowym seansem filmowym na Błoniach Nadwiślańskich. W projekcji przedstawiającej różne wizje „końca świata&rdqu
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bil
Najnowsze seriale, które debiutują w marcu na antenie TVN („Prawo Agaty”) i TVP („Ja to mam szczęście”, „Aida”) są dostępne także w telewizji na życzenie TP. Usługa umożliwia obejrzen
Ślub pod chmurką, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o ceremoniach w plenerze2019-05-22 Kochasz wolność, świeżość i wiatr we włosach? A może uważasz, że nawet najmodniejsze wnętrze blednie w porównaniu z pięknem przyr
Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu ”Świata według Kiepskich” (produkcja ATM Grupa SA dla Polsatu). W nowych odcinkach Halinka i Ferdek Kiepscy będą hucznie świętować rubinowe gody.A co wydarzy się oprócz 40. rocznicy ślu
Znany bloger Grzegorz Marczak z Antyweb.pl zakłada się z YetiPay i Virtualo, że nie sprzeda tysiąca ebooków poprzez widżet transakcyjny zamieszczony na jego stronie.Takiego zakładu jeszcze w polskim Internecie nie było.
Niestety Marysia (Aneta Zając) i jej najbliżsi niebawem znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Chcąc pomóc Sandrze (Monika Dryl) i chłopcu, którym się opiekuje, niechcący trafią w sam środek ognia gangsterskich pora
S?odkie chwile we dwoje czy niesko?czona przyjemno??? Wszystkich, którzy chcieliby podzieli? si? wakacyjn? rado?ci?, Unilever, producent lodów Algida, zaprasza do udzia?u w konkursie filmowym „Radosne kino Algidy&rd
Padł ostatni klaps na planie najnowszego filmu Kristoffera Rusa, polsko-szwedzkiej koprodukcji pt. THE BIG LEAP. Czarna komedia opowiadająca o duchowych dylematach w dobie kryzysu finansowego jest realizowana z użyciem efektó
Projekt „Moje 89 Pokolenie” trwa! Chwyć za kamerę, aparat fotograficzny lub telefon komórkowy i nakręć materiał, który stanie się częścią pierwszego w historii polskiego kina „crowdsourcingowego