02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
1 lipca br. po raz ósmy rozpocznie się Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic Polska, którego Partnerem jest PZU. Zdjęcia w pięciu kategoriach konkursowych, w tym w kategorii specjalnej PZU, można będzie nadsyłać do
Z okazji zbliżających się Walentynek w aplikacji Strefa VOD będzie można znaleźć specjalną zakładkę dedykowaną zakochanym, którzy pragną spędzić ten wyjątkowy czas tylko ze sobą lub w gronie zaprzyjaźnionych par. Od 1
Widowiskowe projekcje, niezwykłe instalacje świetlne, wyjątkowe imprezy towarzyszące… — w Toruniu trwa Międzynarodowy Festiwal Światła Skyway.Ideą festiwalu Skyway jest wzbogacanie dynamiki tkanki miasta, tw
• Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.• Oprócz najmodniejszych elementów stroju, w trakcie
Łódź, 23 stycznia 2018Informacja prasowaFerie w domu? Kilka pomysłów na dobrze spędzony czasTylko nieco ponad 6 procent uczniów wyjechało na ferie zimowe w ubiegłym roku. Choć ten odsetek – jak podaje Ministerstwo
Wystawiasz na aukcji internetowej część swojej kolekcji książek lub zabawki dziecka, które już z nich wyrosło? A może chcesz sprzedać jeden ze swoich obiektywów, aby zastąpić go lepszym, bądź też myślisz o rozkręceniu
ABC VOD, pierwszy w Polsce subskrybowany serwis wideo na żądanie przeznaczony dla dzieci, ma swój rynkowy debiut na Netia Playerze. Serwis ten zapewnia nieograniczony dostęp do kilkuset odcinków ulubionych bajek i pewność, że
Kraków, 27 września 2019 r. Informacja prasowaW piątek 27 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Turystyki! To święto dla tych, których ciekawi świat. Co raz więcej osób decyduje się na podróże, zarówno te po kraju,
XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, marki Carlsberg, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzyczny