Wypoczynek

Korony Turystyki

Korony Turystyki
Jeep, Volkswagen, Suzuki i Yamaha nagrodzone w plebiscycie Korony Turystyki, wyłaniającym najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu

Jeep, Volkswagen, Suzuki i Yamaha nagrodzone w plebiscycie Korony Turystyki, wyłaniającym najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace.

Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” (nr 20, październik/listopad, w nakładzie 70 000 egzemplarzy) oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Jeep został nagrodzony w kategorii samochodów terenowych. Marka uzyskała 20,4% wszystkich głosów. Na kolejnych miejscach we wspomnianej kategorii uplasowały się Toyota (15,8%) i Nissan (11,7%). Volkswagen zwyciężył w zestawieniu samochodów rodzinnych (15,8%), wyprzedzając Audi (10,7%) i Renault (9,3%). W kategorii motocykli zwyciężyły ex aequo marki Suzuki (22,6%) i Yamaha (22,6%).

W plebiscycie Korony Turystyki nagrodzono także Orlen (38,4%), w kategorii ulubiona stacja benzynowa, Thule (56,4%) – kategoria bagażników dachowych oraz Tom Tom (22,9%) – kategoria nawigacji samochodowych.

W pozostałych kategoriach zwyciężyły marki: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Nike (plecaki), Nike (buty sportowe), Adidas (okulary sportowe/przeciwsłoneczne), Victorinox (noże/scyzoryki), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), PZU (ubezpieczenia w podróży), Visa (karty kredytowe), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Novotel (hotele), Sphinx (restauracje), SPA Dr Irena Eris (spa), Knorr (dania instant), Żywiec (woda), Hortex (soki/napoje), Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne), Nivea (kosmetyki w podróży), Stoperan (leki na biegunkę), Ibuprom (leki przeciwbólowe) i Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia).

„Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem naszych czytelników, co pokazuje, że jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Planujemy rozwijać projekt Koron Turystyki i wierzymy, że dzięki niemu wzrośnie jakość usług i produktów turystycznych w naszym kraju” – mówi Monika Węgrzyn, redaktor naczelna magazynu „Polska Wita”.

A to już wiesz?  Filmy ze Strefy VOD teraz także na Samsung Smart TV

Więcej informacji dotyczących plebiscytu znaleźć można na stronie www.polskawita.pl

„Polska Wita” to dwumiesięcznik dla osób aktywnych, które chcą dzielić się z innymi tym, co w Polsce kochają najbardziej. Magazyn zawiera ciekawe artykuły profesjonalnych dziennikarzy, którzy pokazują nieznaną Polskę, proponują ciekawe sposoby na spędzenie wolnego czasu, podpowiadają, gdzie warto pojechać i co zobaczyć. Na łamach magazynu o swoich ukochanych miejscach w Polsce opowiadają również znane osoby. Magazyn „Polska Wita” to miejsca, ludzie, tradycje i inspiracje.

Polska Wita” jest również dostępna w Internecie. Pod adresem www.polskawita.pl znajduje się serwis społecznościowy dla miłośników podróży po Polsce. Wydawcą magazynu „Polska Wita” jest wydawnictwo Reader’s Digest.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy