Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – kos
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz ocho
14 czerwca 2011 rozpoczął się konkurs na nazwę i hasło promocyjne Społeczności Podróżników Tanie-Loty.com.pl. Nagrodami w konkursie są walizki i torby podróżne Travelite, akcesoria podróżne oraz roczne prenumeraty magazy
The WARTA Group collected over PLN 2,5 billion of gross written premium: PLN 1,3 billion by the Non-life company and PLN 1,2 billion by the Life company. More than 12% growth in non life insurances means, that the Company continues the